lørdag den 20. april 2013

DAG 49, MINJIN SWING

11. april
AJ HACKETT I CAIRNS [link]
99AUD for første swing + 29AUD for andet swing pr. mand = 830DKK

Vi bryder os stadig ikke om tanken om at Bungy Jump'e, men syntes Minjin Swing lød som en hel ideel mellemvej... til en stadig sjov rush-oplevelse.

Mathias:
Jeg var nok lidt kulderet i maven inden springet. Og 5 minutters ventetid blev til 1,5 times ventetid, da receptionisten havde glemt os og vores swingmayn så var gået til frokost. Så nervøsiteten blev trukket noget ud - men det skræmte mig (åbentbart) ikke nok til, at jeg kunne sige nej til andet swing.

Frederikke:
Jeg var lige rolig nok inden springet. Et par dage før havde vi svævet i glidebaner over trætoppene i regnskoven, så jeg havde en (forkert*) idé om, at Minjin Swing også var stille og rolig knald på.
Det kunne jeg hurtigt tage i mig igen!
120 km i timen gennem luften i bette, tynd stålwire med kæmpe sug i maven... man kan jo ikke andet, end lyde som Chewbacca og Yoda lovechild, når man får 2 sekunders fritfald. Føj, jeg synes det var klamt!


Vi har selv set GoPro-videoerne utallige gange, og vi får hver gang følelserne og sugene i vores maver... det er både godt og skidt, at vores cam er så godt, som det er ;)

"Never again!"

// Mathias og Frederikke - And The Crew

Ingen kommentarer:

Send en kommentar